Telefonhívás/fax kezelése

Ha rendelésének pontosításához mindenképpen szükséges, - úgy hívja munkatársunkat telefonon!

 Tisztelt Vásárlónk!  

Kérem szánjon egy kis időt az alábbiak elolvasására! 

Honlapunkat és webáruházunkat a már évtizedek óta működő méteráru,rövidáru, lakástextil üzletek 

működtetésével párhuzamosan üzemeltetjük. Így gyakran előfordulhat, hogy az Ön

telefonhívása akkor érkezik, mikor az üzletben dolgozó munkatársunk éppen egy 

személyesen jelen lévő Vevőt szolgál ki. Az Ön hívása fontos számunkra, de az is

fontos, hogy az üzletben tartózkodó Vásárlót csak kis mértékben várakoztassuk.

Ezért - bízva az Ön megértésében - ilyen esetben azt a gyakorlatot követjük, hogy

a hívás idejét 3 percben maximáljuk. Mivel ekkor Vevő is van az üzletben, azt sem tudjuk

ígérni, hogy munkatársunk a számítógéphez megy, hogy ott folytassák a beszélgetést.

Ha az előbb említett 3 perc nem elegendő a megbeszéléshez, munkatársunk később 

visszahívja Önt, vagy azt javasoljuk, írjon egy e-mailt a  oltozekbt@gmail.com  címre.

 Megértő türelmében bízva, üdvözlettel és köszönettel: Nagy János ügyvezető